הבית של אמא ואבא

בית פרטי בן מעל 40 שנה אשר שייך לזוג בפנסיה הנוהג לארח באופן קבוע את בני המשפחה והנכדים. הבית נרכש לפני כ-16 שנה ועבר שיפוץ.
כעת, בתכנון השיפוץ הנוכחי הדרישות העיקריות היו ניצול מקסימלי של חלל האירוח והגדלת חלל פינת האוכל. בחלל הישיבה שונה כל מערך הריהוט, נרכשה ספת ר׳ גדולה שמוקמה במרכז החלל ושטיח "זיגלר" גדול אשר מאחד את כל הריהוט ומעניק תחושה אלגנטית וחמימה,כמו כן נרכשו שתי כונניות ישנות אשר שופצו. רהיטים עתיקים נוספים אשר קיימים עשרות שנים במשפחה שולבו בחלל. ציורי שמן של דודתו של בעל הבית ניתלו בסלון לצד ציורים של בעל הבית עצמו.
לפני השיפוץ למטבח היה צמוד חדר מגורים. חדר זה נהרס והחלל אוחד עם המטבח, בנוסף נפתח חלון ווטרינה גדול המקשר בין פינת האוכל לבין החצר הקדמית ומכניס המון אור. החדר תוכנן כחלל זורם המשלב בתוכו את המטבח ופינת האוכל. במטבח תוכנן אי גדול המשמש לאחסון ויוצר הפרדה בין המטבח לפינת האוכל. לפינת האוכל נרכש בשוק הפשפשים מזנון ישן ששופץ. חזיתות המטבח נצבעו בגוון בהיר ואשר מקבלות חיזוק על ידי האלמנטים הכהים כגון שולחן האוכל (שולחן שנרכש לפני 20 שנה על ידי בני הזוג), המזנון ומשטח האי. על הקיר המרכזי במטבח נמצאות תמונות משפחתיות הממוסגרות בגוונים כהים וזהובים היוצרים קונטרסט יפה עם צבע החזיתות. במטבח שולבו נגיעות של ירוק ואפור בכסאות ובאקססורייז.